onsdag 19 maj 2010

Fullt upp


Jag har haft fullt upp med allt från våra härliga kids till att rensa i vår kaotiska trädgård..det är någonting hela tiden och jag har inte prioriterat bloggen..
Nu har jag dock lovat flertalet vänner att väcka liv i denna blogg och försöka hålla den uppdaterad iaf över sommaren :-)

Det har såklart hänt massor under tiden bloggen legat på is men i skrivande stund kommer jag inte på ngt vettigt att skriva..
Det största som hänt är att Nova varit på introduktion på skolan där hon ska börja i augusti. Hon har blivit så stor så himla fort och jag hänger inte med längre..
Skolan hon fått plats på var vårt förstahands val och dem verkar leva upp till sitt goda rykte.

I övrigt så rullar vardagen på med jobb, träning och familjeaktiviteter.
Flertalet vänner har ju fyllt år och många är vi nu som passerat 30 strecket :-) tänk vad tiden går fort när man har roligt ;-)

Nu sitter jag hemma i Falun i systers soffa och inväntar barnen som har lite svårt att somna...vi har läst två böcker men de vill inte alls sova utan hellre vänta uppe på moster som slutar jobba kl 23.30 ;-)

Nej om man skulle gjort sig en kopp kaffe kanske. God kväll!



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar