torsdag 17 november 2011

....

Vi är fortf sjuka så jag har inte haft tid att blogga idag.
Nova är pigg på dagarna men får feber på kvällen och natten, nu tempade jag henne i morse då hon hade 36,3 för att sedan nu på kvällen lägga sig med 38,6 och det var samma visa igår.
De första kvällarna nätterna hade hon c:a 39,5 och sedan har det sjunkit men detta är femte kvällen med feber..det måste vara ett envist förkylningsvirus!
Jag som haft sådan tur innan och sluppit sådan här "fjutt feber", de brukar ha rejält hög feber något dygn och sedan är det över så detta är det mest segdragna hittills.
Neo är snorig och rosslig fortfarande, han sover oroligt och äter knappt alls mat längre utan vill bara amma vilket jag iofs misstänker beror på en framtand som är på väg att spricka igenom.

Så här är det livat med två friska barn som är överenergiska och två sjuka barn som är hängiga och helst bara vill sitta i soffan och gosa ;)
Nu är det dax för mig att tvinga mig isäng för om c:a 6 timmar vaknar lillskrutt och vill gå upp, jag skulle verkligen behöva mer än 3,5 timmes sömn inatt men det är svårt när jag gått och blivit kvällspigg!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar