måndag 1 augusti 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig!

Idag skulle vi åka till havet (Gålö) och bada var planen men Nova fick igår ett fult sår på benet när hon ramlade på uppfarten och det såg inget vidare ut idag så vi åker dit senare i veckan istället.
Vi har haft en underbar dag hemma istället!
Novas kompis har varit här och de har lekt bra hela dagen :-) jag är så glad att hon har en kompis som bor så nära!

Ja det har varit en härlig måndag helt enkelt!

Imorgon ska jag försöka ta tag i alla barngrejer som skall säljas här hemma.
Någon som behöver:
Flickkläder storl 92-98 el pojkkläder storl 98-116?
Brio vegga skötbord?
Emmaljunga citykorg?
Emmaljunga mjuklift?

Nu är det dax att krypa ner i sängen, god natt!

- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Aha, 98-104 har jag en prins i.. Vad har du att erbjuda???? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag ska kolla, fot och sen mailar jag dig ;-)

    SvaraRadera