fredag 29 juli 2011

Fredag

Idag har går inget som planerat, det är ett under att jag fick tvätten tvättad och hängd i morse.
Neo har sovit oroligt hela natten och jag har inte sovit mer än c:a 3 timmar sammanlagt.
Han har feber och är ledsen mest hela tiden, för en timme sedan fick han alvedon och blev genast mycket gladare samt somnade som en stock efter 45 min.
Jag har precis fixat disk och dammsugning som blivit bortprioriterade under förmiddagen pga ledsen bebis.
G kommer hem tidigt från jobbet och då tänkte jag ta med mig Nova och Nelly till Farsta C så att de ska få ta hål i öronen :-)
De har tjatat om det jätte länge men det har inte varit läge att åka iväg förren idag och jag har fortfarande inte berättat för dem vad exakt vi ska göra så vi får se om det blir av. Det förvånar mig inte alls om de ångrar sig när vi kommer fram *S*

Nu ska jag sätta mig ute och dricka en kopp kaffe innan Neo vaknar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar