måndag 14 mars 2011

Måndag

Idag har vi haft en riktig mysdag, barnen har varit hos dagmamman fyra timmar och jag har hunnit ta tag i den sista städningen här hemma.
Tvättstugan är sanerad och klar, tvätten är omtvättad och badrummet i källaren är rengjort, allt tar ju sin lilla tid när jag ska vagga runt och städa men nu är det iaf klart :-)

Nova följde med sin bästis hem efter skolan så det var bara Noel och Nelly som skulle hämtas efter lunch.
Vi hade en lugn och skön eftermiddag, barnen hjälpte till att bädda rent i alla sängar och lekte sedan div rollekar tills det var middagsdax.

Ja det händer inga spännande saker här hemma just nu.
Alla börjar fråga NÄR bebisen ska komma, har åsikter om min "lilla" mage osv osv...
Jag har inga som helst känningar ännu men det har jag inte haft med de andra heller, det kommer när det är dax!
Jag gissar på att det blir i mitten/slutet på nästa vecka men det är bara en vild gissning :-)

Nu ska jag hämta lite glass och se klart på Familjen Annorlunda, sedan är det dags för En unge i minuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar