tisdag 8 februari 2011

Min högsta önskan just nu är en promenad.



Det är några plusgrader, solen skiner från blå himmel, det droppar från taken och fåglarna kvittrar.
Min högsta önskan just nu är en promenad...jag vill kunna gå obehindrat igen!
När bebisen har kommit ut och fogarna mår bättre så ska jag promenera massor....hela våren ska bli en enda lång promenad :-)

Nu sitter jag i soffan med altandörren öppen, njuter av solen som strömmar in och drar stora andetag med frisk luft :-) 
Jag har öppnat alla sovrumsfönster och slängt alla lakan i tvättmaskinen, om en stund ska jag bädda i rena lakan och sedan hämta hem mina skrotkorn och en kompis till Nova.

Hoppas att ni har en härlig eftermiddag i solen!


2 kommentarer:

  1. Ja visst är de fantastiskt!! Jag vet verkligen hur du känner att inte kunna gå när man är gravid, men snart!!
    Härligt med en 4:a!!! *avis*
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Kunde inte sagt det bättre själv, längtar efter en lååång promenad =)

    Söt bild på sängen och skoj med en stolt syster =)

    SvaraRadera