lördag 12 februari 2011

Hoppsan!

Vilken konstig dag det här blev..
Efter dansen skulle vi åka och handla men mina fogar hade fått nog så vi åkte hem och bytte chaufför så G fick åka med barnen och handla istället :-)
När vi kom hem så fick jag ett mindre sammanbrott och bröt ihop som bara gravida kvinnor kan, dessa hormoner, sömnbrist och onda fogar gör mig till ett gravid-monster.
Barnen blev såklart ledsna då de inte fattade någonting och det slutade med kramkalas och lördagsgodis i soffan :-)

När alla var glada igen så gick jag och lade mig i sängen och somnade på två sekunder, när jag sedan blev väckt av Gunnar så hade jag sovit i tre timmar och de hade redan ätit middag.
Jag hann mysa lite i soffan framför Flygande mattan med barnen men de var så trötta så det var lika väl att lägga dem innan stundande Melodifestival.
I vanliga fall följer vi inte deltävlingarna i Melodifestivalen men ikväll måste jag ju hejja på Brolle :-)


Här är vi nu...mitt i Melodifestivalen och jag ska ägna lite tid till min man istället för bloggen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar