torsdag 17 februari 2011

Amningshjärna redan?

Tänk att jag i mina vilda planer lyckas glömma barnens dans på lördag :-(
Vi skulle åka till Bålsta på lördag fm då G är borta på svensexa hela dagen och sedan skulle Nova och Noel sova hos farmor medan jag och Nelly skulle till Petra på House of Lola klädparty och sedan på bio på söndag fm innan vi hämtar hem de andra.
Nu insåg jag ju precis att barnen har dans mellan kl 13-15 på lördag så klädpartyt hinns inte alls med och vi får helt enkelt åka till farmor efter dansen istället.
Hur sjutton kunde jag missa det? Dansen är det enda Noel pratar om på dagarna så jag får nog skylla på en tidig amningshjärna här ;-)
Dessutom skulle jag behövt barnvakt till Nelly medans de andra dansar då det blir lite tråkigt för henne att sitta stilla och vänta i två timmar medan de andra dansar och G är ju som sagt borta hela dagen...hmm....
Ibland är det trixigt när man bor långt ifrån familjerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar