fredag 24 december 2010

Julafton (2)

Nu är vi hemkomna efter en heldag med Gunnars familj.
Det har varit jätte trevligt med god mat, Kalle anka på tv'n och lyriska barn.



Barnen började kolla på Kalle men ledsnade snabbt och underhöll oss vuxna med julsånger och dans istället :-)
De väntade otåligt på tomten i ca 1 timme innan han till slut dök upp och lyckan var total!
Våra barn fick oförskämt många fina julklappar och tom jag fick några klappar tex denna :-)


När vi kom hem nu på kvällen så fick barnen våra julklappar samt de som kommer från min familj då vi inte orkade släpa alla klappar fram och tillbaka.
Allt var till belåtenhet och de blev så himla glada för alla saker de fick :-)

Jag har klarat mig igenom hela dagen på 2,5 tim nattsömn men nu är jag så trött att ögonen går i kors!
Dax att sussa alltså ;-) god natt!


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar