tisdag 9 november 2010

Sjukdag = mysdag

Igår kväll fick vi sällskap av en kokhet Noel i soffan, han hade då närmre 40 grader i feber.
Han ville prompt sova i sin egen säng då det är svalare där så vi lade honom där när vi kröp i säng.
Fram till klockan 02 sov jag som en prinsessa men sedan började Noel drömma mardrömmar och Nelly ville ha kramar och vatten så jag gick upp sju gånger sammanlagt mellan kl 02-05.
Kl 05 hade Noel ledsnat på febern och ville komma upp så set var bara att göra morgon.
Typiskt att han är sjuk idag när både han och jag hade läkartider men men..vi bokar om dem till ett senare tillfälle.
Nelly ville inte alls till skogsmulle eller dagmamman så hon är oxå hemma idag.
En riktig mysdag inne med en värmande brasa när det råder snöstorm utomhus :-)

Målningen av taket i vardagsrummet får vänta tills ikväll, jag vill hellre mysa med barnen nu!







- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar