måndag 14 december 2009

Golf med G

Jag hade egentligen inte alls tänkt att spela nåt ikväll då jag har huvudvärk och istället borde sova inför arbetsdagen i morgon.
När G frågade om jag ville spela så tackade jag därför först nej men ändrade mig snabbt till att svara "ja jag kan spela en gång".
Nu tre timmar senare så inser jag att golf inte är min sport ;-) bowlingen är jag bättre på men å andra sidan är den nog ganska lätt då Nova lyckades strika två gånger idag på dagen.

Nu är det iaf dax att krypa ner i sängen :-) God natt på er!

1 kommentar:

  1. Ah, köpte du dina gardiner på Jotex också?

    Att golfa på wii med Jordan är ett evighetsspel. Han kan ha en meter kvar till hålet och man säger putta försiktigt, ändå svingar han så att bollen hamnar vid starten typ! =)

    SvaraRadera