måndag 30 november 2009

Falun

Helgen spenderades i Falun med familjen, jätte mysigt även om det har en tendens att bli lite stressigt.
Vi sov hemma hos "kompis" (min syster) och hade det mysigt hela kvällen.
Vi åt kebab och barnen åt pizza, vi tittade på bilder från Annas Egypten resa och drack massor med kaffe/te.
När barnen hade sovit några timmar på lördagkvällen så vaknade Nova och kräktes :-( hon mådde bra igen efter c:a 45 min så antagligen var det hennes mage som reagerade på pizzan..
Vi ska till barnläkaren nästa tisdag för att kolla om det kan vara någon allergi eller om hon bara har en känslig mage.
Jag sov väldigt dåligt natten till igår då jag var rädd att de alla skulle vara magsjuka..dvs bilresan hem igår var helt sjukt jobbig då jag helst av allt bara ville stanna och sova ;-)

Väl hemma så blev jag såklart pigg och kom iaf inte i säng förens sent igår kväll vilket innebär att jag nu sitter här och har svårt att hålla ögonen öppna.
Jag måste hålla mig vaken då kidsen snart skall hämtas och sedan ska vi till Frida på 4 års kalas :-)
Nelly fick sin svinis vaccination idag så vi får hoppas att hon är pigg och orkar följa med på kalaset!

Nu ska jag skicka några bilder från helgen till syster och sedan lägga mig inne hos Nelly tills hon vaknar ;-)

1 kommentar:

  1. Jag är jätte glad att ni var här i helgen.. Ni ger mig energi!
    Älskar dig sis!

    SvaraRadera